Mijn huisgenoten - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Sander Smits - WaarBenJij.nu Mijn huisgenoten - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Sander Smits - WaarBenJij.nu

Mijn huisgenoten

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

15 September 2007 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Even voorstellen:
Links op de foto sexy Eugene, youth ambassador bij 'Mad about art'. Daarnaast Bruno, hij schrijft aan zijn boek en onderzoekt hij of er hier een Fieldband te installeren valt. http://www.fieldband.org.za/
Vervolgens Thomas, vrijwilliger bij 'Die Sterreweg'. Hij volgt op professionele wijze het management op.
Daarnaast Kristien, zij verblijft permanent in Plett, maar niet in ons appartement. Ze is zowat met alles wat bij communitywork komt kijken betrokken. Elke ochtend pakt ze mij en Goedele mee om op het strand te gaan joggen.
Helemaal rechts Goedele, mijn stagebegeleidster, of zeg gerust begeleidster, want ook in het dagdagelijkse leven weet ze me goed te verzorgen.

  • 15 September 2007 - 22:23

    Michiel:

    met zo'n vrouwen die u motiveren, zou ik ook wel om 6u30 opstaan om te gaan joggen, zelfs zonder walvissen in de baai!!

  • 29 September 2007 - 12:24

    Karel:

    Ik had niet door dat ik geregeld eens moest gaan kijken op dat adres, maar met zo'n leuke foto's erbij gaan we dat zeker doen. Je moet nu zeker niet alle dagen iets schrijven, we checken om de twee dagen! Succes ermee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Haaidihow, Als je mijn stage orthopedagogie en leven in Zuid Afrika te weten wil komen zit je hier op het juiste adres. Op deze site zal ik af en toe een verhaaltje over mijn dagdagelijks leven zetten. Op http://www.flickr.com/photos/12063430@N02/ kom je adhv fotos meer over onze talrijke avonturen te weten. Laten jullie ook af en toe iets weten over het thuisland? Dikke zoen, Sander PS: Mijn telefoonnummer in Zuid Afrika is (27) 044 533 55 62 of GSM (27) 0846 94 22 96

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 20676

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 18 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: